Update från SÖS

Hejsan! Sitter på SÖS med en fraktur i ringfingret och väntar på att bli ompysslad... Skulle lasta ur en häst igår och så kastade han sig ut ur transporten så att jag typ fastnade i grimskaftet/bommen. Gjorde inte så himla ont men blev svullet och blått så jag bestämde mig för att gå till vårdcentralen imorse. Blev sen skickad till Dalens sjukhus för röntgen och nu sitter jag här på SÖS akutmottagning och väntar, vilket lär ta ett par timmar. Är ganska lugnt förutom en kvinna som gnäller över allt och pratar om hur bra sjukvården i USA är, visst visst. Nu ger hon tips om att en patient ska lägga en glasspinne under sin fot och sen linda ihop tårna... Snart kommer förhoppningsvis min kusin och gör mig sällskap :)
Vet inte om det syns men ringfingret är rejält svullet och blått

Kommentarer
Postat av: Förenkla ditt liv med en läsplatta

Hej,



Ni har ganska många besökare va? Om ni har intresse att dra in lite pengar på er blogg kontakta mig via den mailen jag lämnar, ange gärna rätt rubrik.



Mvh

2011-09-06 @ 18:42:15
URL: http://www.lasplatta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0