vila i frid älskling.

TACK för allt min prins, du har en speciell plats hos mig som ingen kommer kunna ta. Jag älskar dig, föralltid
1989 - 2012, sov gott världens finaste ponny

You've got that one thing

Godnatt!


YESYESYES

Nu är den äntligen här! Har fått vänta i en hel vecka nu!! Så nu är mitt humör på topp men kroppen och huvudet är på botten. Så sjukt trött.
Var nyss ute och pussade på hästjävlen min med. Kan man ju inte låta bli att göra precis..
Puss / maja


tisdag

Hej finisar, nu ska även jag dra tummen ur röven och blogga lite. Idag var det min tur att bli sjuk, åkte halvvägs till skolan imorse. Kom alltså till rese och kände att detta inte skulle funka, så jag åkte hem igen. Så nu sitter jag hemma och har ångest för att jag missar ett matteprov idag, ogillar att missa prov.
Men jag ska iallafall till stallet ikväll, dock inte rida, men mocka och fixa iallafall!
Nu tycker jag att de andra får ta och blogga lite också så att det inte bara är jag och maja som bloggar, lite awkward då vi är ganska många på den här bloggen egentligen..
Men vi hörs, puss ♥ / jenny

I will never win this game

Myser framför The Last Song med filt och Ziperall. Gick till skolan imorse med mådde illa så gick hem efter praoinformation. Själv ska jag försöka fixa praoplats på Gunnorp , om det går då så kommer jag leva livet i två veckor på paradiset ! Chill till 100% :)

Nu ska jag fortsätta kolla på film och lyssna på NRJ och se vilka som har turen att vinna one direction tävlingen.. Sitter här och hoppas på ett telefon samtal om att jag ska hålla mig nära radion om dom ropar upp mitt namn.. Hehe besatt...


Ballt

Inte dåligt , jag gör ett inlägg som jag inte har gjort på minst 7 år.. Hehe
Men som sagt så är jag med på att börja blogga igen! Nu kör vi!! Wohooo

Måste tillägga att dom här killarna är en stor del av mitt liv nu .. Så ni får stå ut med det :)


wohohoho

Verkar som att vi ska börja blogga igen, nu ska vi bara få med allihoppa så börjar vi igen! :)

RSS 2.0