star tråååk

Hallå där på kvällskvisten! Sätter en stor glad smiley på att det äntligen är helg :D Kvällen och eftermiddagen har tillbringats med att göra ett och annat men nu sitter jag eller rättare sagt förut satt jag och kollad på Star trek, hahah lite speciell film sådär men ändå helt okej :) Morgondagen bjuder på en tidig start i stallet vid nio tiden, men jag klagar inte! Ska verkligen försöka få lite hästar på bild här nu någon dag, så ni får se mina små vänner. Hade faktiskt tänkt lägga upp en bild från idag när jag och mina brudar satt och pick-nickade efter ett studiebesök på riksdagen, men datorn och mobilen var inte beredd att låta mig lyckas med något sådant, surt. Nej, men ska nog gå och se om filmen har något bra slut i alla fall, hahah.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0