Söndagsmorgon

Vaknade ganska tidigt idag och kunde inte somna om ordentligt utan vaknade hela tiden så tänkte att jag lika gärna kunde gå upp. Nu på morgonen blir det lite söndagsfix, ska t ex försöka få igång det trådlösa nätverket, önska mig lycka till! Så kanske jag slipper ha en hundra meter lång sladd som slingrar sig genom lägenheten och som alla snubblar över hela tiden... Vid 12 åker jag och Julia till stallet för att hjälpa till med Ponnyridning i Älvsjö, Enny ska också hjälpa till och det kan nog bli kul :) Efter det ser jag fram emot lite skönt söndagsmys hemma!
Vill passa på att tipsa om min ridlärares och forna fritidsledares blogg hon har tillsammans med sin syster dressyrsystrarnas.blogg.se. Emmy är det som är min ridlärare och jag ska passa på att säga att hon är riktigt bra! Hon är aktiv på lektionerna och det blir aldrig tråkigt, dessutom är hon alltid på mig om min sits som förhoppningsvis blir bättre och bättre. Sträck på dig Felicia! Bak med axlarna! Upp med hakan! Armbågarna intill! Det finns inget litet slarv med sitsen som undgår hennes blick, precis det man behöver för att kunna förbättras som ryttare.
Julia & Nancia, Jag & Chila, Emma & Aston
Min sits har en tendens att vara liiiite bättre i skogshagen av någon anledning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0