Den dåliga dagen blev en bra dag

Idag har jag haft en fruktansvärt dålig dag, inget har gått min väg, särskilt inte i skolan. Dessutom har jag varit på jakt efter nya Marabou Orient med dadlar och pistage, mmmmm säger jag bara. Men den gick ju inte att hitta! Inte på Konsum vid skolan och inte på Konsum hemma, typiskt tänkte jag. Men på Ica hemma fanns den, lovely! Har inte öppnat den än, ska spara på den tills den rätta stunden är inne. Mmmmmmm.
Åt middag hos Carina och Savannah, trevligt värre! Sen kom jag på att jag fyller år idag, 16 och ett halvt, värt att firas :))))) Så om ett halvår är jag 17, det kanske kommer bli awesome, vem vet? Det kommer bli awesome! För 17 är mitt turnummer vet ni,
och sen finns det ju massa låtar med 17 i, det måste ju betyda något.
Veronica Maggio - 17 år
Håkan Hellström - Vi två, 17 år
Kings Of Leon - 17



Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Haha feliciiaaa! Vi får låna johans traktor på allah så ska jag lära dig, haha :D

2011-09-22 @ 15:27:52
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0