2 steg från paradise

Tjeenare , Maja häär. Sjukt längesen jag var inne på blogg.se , har inte bloggat på 19 år typ.. inte ens på min egen blogg. Men vill komma igång igen med den här bloggen och ser att vi fortfarande har några läsare kvar ! Naaajs :)
Måste säga att jag också har varit ute med min klass i naturen och tältat och grejjor. Dock hade vi dass.. haha :p. Men det va trevligt med frös ihjäl på natten ... Och återträffen med världens bästa tjejor var lika bra som vanligt. Vill ha bilder från slugo när jag sitter på selma för första gången !

Puss !



Några bilder från övernattningen :)


/ Maja


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud va fin sista bilden var!! <3

2011-09-07 @ 10:17:54
Postat av: Anonym

Tack det var ju fille som tog kortet han är så bra på ta kort och han är asa snygg

2011-10-18 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0