Jenny ♥ Chila

Hemma från gunnorp, eller vi kom hem igår. Har haft det hur jävla bra som helst och jag fick min älskade Chila vilket gjorde allt ännu bättre! Chila har skött sig exemplariskt både på banan och i skogen och det har verkligen varit en fröjd att få sitta på hennes rygg 2 gånger om dagen. Den hästen är perfekt på alla alla alla sätt och vis och jag älskar henne så otroligt mycket. Finns inga ord.
Har även haft det jävligt roligt med världens bästa tjejer, vi har insett hur otroligt tråkig humor vi har och skrattat åt en massa interna saker. Haha, gudars vad jag älskar dessa tjejer, dom är bäst!
Orkar inte lägga upp så mycket bilder, men ni finner fler på min blogg och på min fb, men här får ni 2 stycken på mig och min älskade hästapålle!
min finaste flicka, jag älskar dig så mycket ♥
/jenny

Kommentarer
Postat av: Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG

Sv: ja det är riktigt snyggt:)

2011-11-07 @ 20:04:29
URL: http://beautyobsession.blogg.se/
Postat av: tilda

svar: ja visst är den! fick den för att jag är helt besatt i Håkan Hellström, och ja, han är ju känd för sin sjömanskostym :) Men dessvärre kan jag inte svara på var jag fick den ifrån, det var någon online-sida iallafall, riktigt svår att få tag på i affär :/

2011-11-10 @ 22:46:40
URL: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0