Suck...

Måste bara börja med att skriva; Grattis i efterskott till bästaste Sarah! :D Hoppas du fick en toppen dag ^^,
                   
                                         
Nu över till det jag tänkte detta inlägg skulle handla om. Jo det är såhär... Jag åkte till kliniken med Selma i fredags, där jag fick det besked jag trodde jag skulle få, nämligen att hovledsvrickningen (samma skada som hon hade i höstas) återkommit. Detta innebär att Gunnorp är vääldigt tveksamt för hennes del då jag inte tror hon kommer palla varken 3 timmar om dagen eller hoppningen så pass kort tid efter skadan. Och hopptävlingarna vi hade inplanerade är också körda, men är inte lika ledsen för det då de kommer fler tävlingar. Mer ledsen och orolig över lägret.

Det var ändå skönt att att det var hovledsvrickning då jag vet att det är en skada som hon blir frisk ifrån, så jag var jättelättad då! Lilla skrutthäst... Nej nu ska jag bege mig till henne, får se om hon står kvar i fållan eller om hon har rymt som hon brukar göra!
                                                        

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas on blir frisk snart <3

2011-05-13 @ 16:32:53
Postat av: Julia

hon*

2011-05-13 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0