Selmutt!

Hej igen :D Selma är pigg och glad och jag åkte av i fredags och landa på ändan vilket resulterade i ajaj svanskota, ajaj lårmuskel och för tillfället gul rumpa, har varit både röd, blå och lila xD Även en del skrapsår på armar, händer och fingrar, samt lite sten i handen ;) BUS-HÄST!<33

Är ju så att jag skrittar och travar henne, imorgon ska hon till kliniken och så får vi se om hon är frisk eller inte, men vi hoppas innerligt på att skrutthästen är hel nu! Fin är hon iallafall, ni får se lite bilder från idag, och älska tränset och ursäkta min hållning ;)

Nu ska man duscha, plugga matte inför slutprovet som varar i 4 timmar imorgon och även se på bästa Chuck! Njut av bilderna medan jag gör det jag ska då... xD





                                                                     

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefina bilder och älskar tränset! :D <3

2011-05-31 @ 18:39:33
Postat av: Slugo

Tack:D Jo älskar tränset med! Tycker det är urläckert ;D

2011-05-31 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0