Mina läger på gunnorp, tredje lägret. (Jenny)

Mitt tredje läger på Gunnorp var andra allhelgona 2008, då hade jag först ingen att åka med. Skulle först åkt med Linnéa, men hon kunde inte sen. Men då var Slugo och Vickan supersnälla och jag fick åka och sova med dom, var galet nervös innan för på sommaren hade vi inte pratat särskilt mycket. Sagt några ord till varandra typ, men attans va kul vi hade! Haha "jag brukar göra konstiga ljud i sängen", inte okej. Haha!

Detta lägret visste jag inte riktigt vem jag ville ha, men började med Elliot då med. Var väldigt nära på att få honom, men då var det en tjej som hade haft honom förrut som ville ha honom så jag fick Epoza. I början var jag inte så nöjd, men mot slutet av lägret älskade jag henne, jag tyckte hon var super rolig! Fastnade verkligen för den hästen och var 110% säker att jag ville ha henne sommaren 2009 med, hur det gick med det får ni veta nästa gång! haha :)
Har typ ingen bild här ifrån, typ 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0