Mina läger på gunnorp, femte lägret. (Jenny)

Mitt femte läger var 2a Allhelgona 2009. Detta läger åkte jag med Slugo, Sarah och Linda, jag och Sarah hade oturen att få sova i lilleman rummet, inte okej någonstans.. Men aja. Jag var bombsäker på vilken häst jag ville ha och det var Arrac såklart! Så jag började med honom och fick honom och jag var överlycklig! Fina Arrac.
Lägret gick prima ballerina, haha minns en uteritt speciellt när vi red i kanten på en äng och Arrac och Epoza hoppa ut på ängen och stog och tagga och dampa loss. Haha hela uteritten blev ett fiasko, haha fyfan. Men annars var allt awesome och Arrac var världens finaste.
Här har ni lite bilder från lägret! har bara på mig och arrac på den här datorn.
jag älskar dig arrac, och även om jag växt ur dig nu, så kommer jag aldrig glömma lägren med dig. Du är så jävla fin och ja, det går inte att beskriva dig med ord.

/jenny

Kommentarer
Postat av: tove

everybody !! gör såna här allihopa det är fett kul att läsa !! :D :D <33333

2011-05-22 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0