Mina läger på Gunnorp, fjärde lägret (jenny)

Detta är utan att tveka ett av de bättre gunnorp lägren jag varit på, det var så jävla kul! Detta året åkte jag inte med Linnéa för hon slutade rida osvosv lång historia. Men nu kände jag ju Slugo, Vickan, Becka, Elin, Linda och några fler från 2008 så det var inga problem.
Jag ville helst ha Epoza, men när en annan tjej som också ville ha henne och haft henne på flera läger än jag ville ha henne gav jag upp. Jag satsade på Arrac istället! Red honom andra dagen och behövde inte byta någon gång och ja, hamnade på honom! Jag var supernöjd och attans vad jag tyckte om honom! Minns en dag när vi kom ut i sommarhagen för att hämta dom och han tar sig igenom alla andra hästar och människor och kommer rätt fram till mig, det kallar jag happymoment! Annars gick allt prima ballerina och jag och arrac var som gjorda för varandra! På hopptävlingen kom vi till omhoppning, men jag failade då och kom för snett så han inte kunde hoppa! Men jag var nöjd endå, för arracen var så fin!
Det var detta läger som vårat gäng bildades, jag minns alla kvällar när vi satt inträngda i mitt och slugos 2manna rum, galet va instängt och varmt det var. Men fytusan va kul vi hade! Jag minns sista kvällen när vi allihoppa satt i lindas och elins rum och tjöt så jävla mycket och så jävla länge. Haha och lyssnade på when you're gone - avril lavigne. Fina minnen det där!
Här kommer en hög med bilder från 1a 10-dagars sommaren 2009








/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0