love me love me say that you love me

Halloj, länge sen jag gjorde ett vanligt inlägg här så tänkte göra ett här. Igår red jag inte Chila på gunnorp utan Messalina, gick faktiskt mycket bättre än väntat. Så det blir henne jag tävlar nästa helg! Här har ni en bild på oss, haha.
När jag kom hem fixade jag mig lite osv, sen rullade jag hem till cornelia, vi tog oss sedan vidare till linda där nästan alla tjejer i klassen var för att fira linda. Vart riktigt roligt och attans vad jag kommer sakna dessa tjejer när vi slutar om ett par veckor. Så här har ni en liten bild från igår som jag snodde från natalia! Dock är inte alla med.
Nu ska jag fixa nästa inlägg om mina gunnorp läger, så vi hörs sen, puss! /jenny

Kommentarer
Postat av: Slugo

Varför inte tävla Chilus?:)

2011-05-27 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0