lördag

för mig hjärtat, är du helt perfekt, jag älskar dig chila <3
Har varit en superdag idag, först ridning på gunnorp och jag red på chila såklart! I början var hon lite springig, men mot slutet gick hon som en klocka, så galet fin! Efter ridningen åkte jag och maja hem, jag duschade och satte mig i solen!
Idag har det varit en riktig bieber dag förresten, i stockholm var det belieber träff idag. Jag var inte där, men kollat lite filmer och så och de verkar ha haft kul! Hade inte suttit fel att vara där, men tydligen hade en massa äckliga haters kommit och försökt förstöra med att kasta en massa skit och skrikit en massa saker. Hur pallar man? Visst att man hatar justin och oss fans, men dom slutade ju inte sjunga och dansa så vad var meningen med allt sånt? De hade tillochmed misshandlat ett par tjejer och poliser hade tvingats komma för att få bort dom. Men har sett flera filmer är beliebersarna attackerar hatersarna och flera hundra springer efter dom. Mohaha beliebers regerar, jatack! :) Denna filmen var dock inte så bra, men hittar typ ingen :(
Sen var justin med i "Kvällen är din" på tv4 med, en tjej fick gå på konsert och träffa honom! Jag och maja satt och tjöt, vet dock inte om det var för avundsjuka eller för hur fin han är mot sina fans, men något är det med honom iallafall, fina justin. Nej nu ska jag kolla om jag hittar någon ny video från idag, men vi hörs
puss / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0