ISHOCKEY

Fett taggad på VM-matcherna imorgon! Vet dock inte vem jag ska heja på i någon av matcherna. I bronsmatchen är det den ryska björnen mot Tjeckien... I vanliga fall håller jag på ryssarna men då de varit så dåliga denna turnering höll jag mer på Tjeckien så jag är splittrad. xP

Ännu svårare är guldmatchen mellan Sverige och Suomi! Då jag är både finsk och svensk och älskar de båda lagen så har jag ett problem. Jag tycker nog faktiskt att finnarna har en bättre lag känsla men jag är ju lite småkär i svenska målvakten Victor Fasth så det blir knepigt! Jag får nog agera Schweiz och vara neutral i denna match, blir glad vem som än vinner! :D
HYVÄÄ SUOMI! HEJA SVERIGE!
     V.S   
Jarkko Immonen                                  Patrik Berglund
De bästa målskyttarna i bägge lagen under VM. Samt...
      V.S  
Viktor Fasth                                       Petri Vehanen
Målvakterna i de bägge lagen. Är dock inte säker på om finnarna ska ha Vehanen i mål imorgon men efter supermatchen mot ryssarna skulle jag tippa på det, men det återstår ju att se :)

                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0