BIO

Jag måste bara skriva att jag diggar att Chenny stal min idé:D Jag känner att det blir lite roligare att börja där jag slutade igen då :) Men det kommer inte idag nej! Har lite att uppdatera er om ;) Först vill jag säga att min lilla plutt har blivit 7-år! :) I onsdags blev hon det och det firades med tårta! Jag har bilder men orkar inte lägga in dem nu x) I skolan är det minst ett prov i veckan, bara att jubla och hänga på lixom xP Nästa vecka t.ex. har vi nationella i matte A och även Kemiprov... :/
Över till lite roliga saker; har börjt trava Selma nu och hon är jättepigg och glad:) Ska på återbesök den 31 och se vad de säger så håll alla tummar! :)
 Ska snart på bio med polerserna Carro och Jacob, vi ska sitta på VIP-platser och se denna film;

Hoppas den är lika bra som de tre första ;) ÄLSKAR JACK SPARROW! :D
Ha det gött! ^^,

Kommentarer
Postat av: Julia

Aww, grattis Selma i efterskott! :D <3

2011-05-31 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0