sweet seventeen

(Tidsinställt)
Idag mina damer och herrar är det en mycket speciell dag, för idag är det nämligen..(trumvirvel)..Nikes födelsedag! :D Superduper, mega, bamse grattis till dig! Jag hoppas verkligen att du får en toppendag som firas till 100% och lite till. Tyvär är inte jag hemma då jag förmodligen befinner mig kring snöklädda toppar i fjällen.. Hur som helst ville jag bara gratulera denna helt underbara kompis som du är! :) <3
Finns massor som jag skulle kunna skriva om men väljer och lägga upp bilder på födelsedagsbarnet herself istället:



Kommentarer
Postat av: Slugo

GRATTIS NIKE! :)

2011-03-05 @ 10:39:52
Postat av: Marcus

Jag är rädd för hästar, men de är fina ändå :-P

2011-03-05 @ 11:03:47
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Linnea.C

Gud vilken söt häääst ! :'D och grattis på niklas födelsedag. Haha

2011-03-05 @ 11:06:43
URL: http://lynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0