Today's your day

Detta inlägg är helt och hållet tillängnat Felicia som fyller år idag! STORT, STORT, STORT grattis till henne :D Jag hoppas att hennes dag har firats riktigt ordentligt och att hennes önskningar har gått i uppfyllelse. För er som inte känner Felicia vill jag berätta att hon är en superduper-mega-bamse-kanonbra-kompis hur man än vrider och vänder på det. Med henne kan man ha både superkul, men hon finns också där och peppar när allt inte känns så där "superkul". Hon är smart och rolig och går sin egen väg, vilket jag gillar. Hon är duktig i både ridning som hästhantering och mycket, mycket mer. Så tack till dig Felicia för jag fått lära känna dig och bli din kompis <3

Felicia och Hortensia (sommaren 2009)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Å Julia, du är en himla bra kompis du med! <3

2011-03-22 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0