Studiedag ♥

Idag är jag ledig, underbart! Whaaaaaaaaaaat, kollade på klockan och den är ju fem i fyra! Vart tog tiden vägen? Aja, jag var iallafall ledig idag. Har suttit och trixat med mitt musikarbete och kan meddela att jag valt låt men inte kommit så mycket längre än det. Det är faktiskt jättejobbigt att räkna takter och hålla på! Annars har jag bara njutit av min lediga dag och fixat lite i mitt rum.

Kom också på att jag önskar mig presentkort på Panduro, så himla mycket fint och pyssligt som jag vill ha därifrån! Annars är IKEA, H&M, Monki, BikBok, Indiska mfl. affärer jag inte skulle säga nej till att ha presentkort på.

Valde till sist Ramlar med Håkan Hellström till mitt musikarbete, så då får ni en liten musikvideo på det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0