shopping sugen

Känner mig sådär riktigt shopping sugen, vilket passar extremt bra nu när jag faktiskt har en hel del presentkort! :D
Vad det är jag behöver införskaffa är lite av varje, men vårkläder i dess former skulle jag inte tacka nej till. Inte ett par ridstövlar heller för den delen då jag är en aning trött på att skutta runt i bara ridskor och ridstrumpor, men ett sådant köp blir nog längre fram i sådana fall. Jag har dessutom ett par ridbyxor och en hjälm tillgodo, sweet :)

Surfa runt lite och hittade lite kläder till vardagligt syfte: (allt är från H&M)



Här är lite andra grejor fast i hästväg dårå: (allt är från Hööks)


Ville lägga upp en bild på ett par ridbyxor också, men det ville inte sidan där jag hittade dom på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0