saknade lilla du




jag saknar dig min fina chanel

För er som undrar så är denna fina lilla pålle hästen jag hade på allhelgona lägret i höstas. Hon var dock bara inhyrd och jag blev totalförälskad i denna hästen. En av de finaste och roligaste hästarna jag ridit och en av de mysigaste i stallet! Eftersom det är min tränares pappa som äger henne var det tal om att jag skulle ta henne på foder, men efter en massa prat och bajs blev det inte så. Ush, var riktigt nere ett tag efter lägret, för jag inte visste om jag nån gång skulle få se henne igen och hade sån jävla ångest. Vet fortfarande inte det, men jag hoppas verkligen det, jag kan ju åka ut till segorps och träffa henne, men det blir ju inte av. haha. Men har hört att dodde funderar på att hyra in henne i sommar, så jag får hoppas på det bästa. För detta är en riktig jenny häst, som jag inte skulle ogilla att ha på fler läger!


Kommentarer
Postat av: annie

sv- men åh, tack så jätte mycket! vad glad jag blir! :)

2011-03-10 @ 07:16:58
URL: http://siriellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0