Presenter

Har ju lovat att jag skulle lägga upp vad jag fått, så här kommer det!



Detta fick jag av släkten i lördags!

Tvål Miranda och duschkräm It's raining men från Lush
Skalbaggehalsband från H&M
Biocheck
Bob Dylan's Blonde on blonde
Parfym JLO Glow

Av familjen igår fick jag:

Min mobil ♥
2 nagellack
Bok av Bill Bryson En kortfattad historik över nästan allting
En halsduk
Handkräm Soft hands kind heart från The body shop där pengarna går till att stoppa trafficking
En badbomb

Tack för alla fina presenter!

Köpte dessutom ett par jättefina shorts och skorna igår, men ska lämna tillbaka skorna eftersom dom inte satt särskilt bra på foten.. Vill verkligen hitta dom från Monki att köpa istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0