Önskelista



Mobil önskar jag mig, men den kommer jag få av mina föräldrar :)


Mitt älskade smyckesträd från Koziol!



Underbara ringar och örhängen från BikBok



Hästgodis och snoddar, dessa från Hööks



Kläder och skor såklart! Dessa kommer från H&M och skulle inte direkt vantrivas i min garderob..


Bäddset! Vitt tror jag nog men ljusrosa vore också fint. Dessa är från H&M.

Sen önskar jag mig såklart andra saker också, men det här är ett litet urval :) Kläder, ringar, örhängen, halsband, inredningsgrejer, pengar och presentkort går alltid hem! Sen är det ju extra roligt med hemmagjorda saker, särskilt sånna som har med foto att göra, som fotoalbum, scrapbooks och kollage. Kanske lägger upp något mer om jag hittar, men detta är så länge ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Där har vi det efterlängtade inlägget!! :)

2011-03-12 @ 13:23:18
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0