Ofrivillig avsittning

Hallojsan !
Skolan rullade på som vanligt!
Pallrade oss till stallet , och red en liten väg på kvarten fram& tillbaka ! :)
Mirre var jätte duktig men pigg , så tänkte att han skulle få springa av sig lite..
Fattade galopp och hade ganska korta tyglar oså..
Men helt oväntad gör han fetaste bocksprånget och jag hinner inte tänka försen jag ligger framme på halsen..
Då tar han upp huvudet och sen tar han ner det igen och jag flyger fram , voltar och landar lite snyggt på sidan av låret på något konstigt sätt.. haha ställde mig upp och va lite vimsig means jenny satt på spisan och asgarva.. haha ;p men hoppade upp igen och tog oss hemmåt ;)
så nu ligger jag i soffan och har bajs ont i mitt lår .. aja !
PUSSSS
för världen är du bara någon , för mig är du hela världen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0