Jennys bilder från ghs (lördag)

Har insett att majas bilder är finare än mina, men får skylla på att mitt objektiv är kortare och att jag inte riktigt har lärt mig det än, haha! Men här har ni lördags bilder :) hoppas bilderna hamnar rätt, för dom har blandat sig i mappen, buhu

youngriders KRAFT cup



GP ponnyn-final











stipendie utdelning



Agility




mounted games





Speedhoppning 1.40









Göteborg trophy, hoppning 1.50









dressyr kür





sådär, det får räcka. Ja, jag dreglar över alla dessa hästar och ni vet inte hur sugen jag blev på en pålle att träna och tävla på. mums. Menmen :) är sjuk idag om ni undrar varför jag är inne nu, hah



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter skäcken i GP-ponnyn?

asså den ljusa, inte bilbo den andra? :)

den som är på första bilden ;)

lägg gärna upp bilder på det du köpt

kram <3

2011-03-03 @ 18:01:30
Postat av: Jenny

Jag minns faktiskt inte det, tyvärr :)

Ja, funderar på att göra det, vi får se :)

kram

2011-03-04 @ 15:28:28
URL: http://tjejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0