inte nudda mark

Hahah, idag när jag gick hem från skolan kände jag mig som ett litet barn där jag skuttade fram mellan vattenpölarna och de isiga vägkanterna. Äsch, man ska ju vara barn så länge man kan så varför inte menar jag? Hur som helst känner jag ändå att våren har kommit en bit på väg nu och jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan den riktiga sommar värmen kommer, även om det lär dröja ett tag. Åh, jag längtar verkligen varje dag efter sommarlov och allt roligt som hör där till!

Hade tänkt ladda upp bilder på det som jag köpte igår när jag shoppade loss med Nike och Felicia, men icke sa nicke för det ville inte datorn :( Men ni kan få en liten sommarbild i väntan på värmen i stället:






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0