Ingen fantasi...

Kom på att ni inte sett något ego-foto på mig än så här kommer det;)

Hejsan hoppsan alla glada! Jag vet att jag är sämst på att blogga men har fullt upp. Skolan är massa läxor och prov, plus att jag slutar sent.:/ Sen har jag ju Selma också :D Med henne rullar det på! Vi har våra problem, som dock är svåra att lösa, speciellt denna tiden på året. Men vi försöker så gott vi kan :D
Idag har jag insläpp så ska väl försöka fixa Selma innan:) Sen ska jag hem och göra mig iordning för... BIO! Mina kära kompisar ska dra med mig på en skräckfilm o.O Får se hur det går, men med en pratande Jacob och en lika rädd Carro brevid mig borde det gå vägen :)
Det var allt för mig, puss hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0