hejsanhoppsan igen!

Jag sa ju att jag skulle ladda upp bilder men har helt glömt bort det .. FÖRLÅT
Men om ni har tur så kommer de imorn , fast då ska jag till skolan och va med tove så får se !
Kanske kommer in något på kvällen.. så håll koll! :)

Förresten läser jag denna bok!
1 2 3 4 5
det är två böcker i en och jag har läst ut den första på två av dessa dagar jag varit sjuk.
Helt och hållet en ungdoms bok och själv tycker jag den är lite speciell men ändå tycker jag den är bra!
Den är en sån man ibland bara vill läsa vidare och ibland är man helt ointresserad.
Men mysig bok!
Skriver om den andra när jag har läst ut den , kommer ta ett tag eftersom jag bara kommer läsa lite på kvällen innan jag somnar och inte är sjuk! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0