förlåt


jag och min snutta tidigare i vinter

t de senaste dagarna, men har haft 0 lust. Bloggar på min andra blogg med, så får prioritera lite ibland, ett tag blogga jag bara här och nu mest där. Snart blir det väll mer här :) min andra blogg är iallafall jjjennys.blogg.se om nån vill kika in!
Men igår var det iallafall dans halva skoldagen med alla berzans nior, vals, foxtrot och bugg. Haha pinsamt i början, men det släppte sen, hha. På kvällen skulle halva lkpgs 9or dansa på cupolen, trodde det skulle bli tråkigt och att alla bara skulle stå och glo. Men det blev faktiskt kul, alla dansade och var glada, haha, så fin kväll med fint folk!
Idag var skolan seg som tusan, men med min klass blir det lite bättre iallafall. Ikväll ska jag bara chilledilla och imorrn har jag lite planer. Ska till stallet och rida ut med maja, sen ska jag träffa cornelia och natalia! underbart! Men vi hörs någon dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0