Entschuldigung...



Jag måste börja med att skriva att jag verkligen är ledsen över att jag är så inaktiv här, men har varken tid eller lust att sitta vid datorn. Men nu är det så att jag fyller år om mindra än två veckor! Nämligen den 1 April :D Något jag vet att jag kommer få är en NY SYSTEMKAMERA :D Sen vet jag inte mer, men då blir det mer inlägg och nya bilder :D men till dess får ni stå ut med min inaktivitet...:/

Nu är det iallafall så att jag har haft det bra, skolan är inget vidare kul och jag har knappt någon fritid. Men med Selma börjar allt falla på plats! Horsemanshipen går hur bra som helst och tricksen går bra de med :D Uteritterna går bättre, lite stirrig fortfarande men nu går hon fram utan tvärnitar åtminstone ^^, jag borde egentligen inte sitta här nu, borde plugga kemi då jag har prov på onsdag, data med då jag har prov imorgon och även fixa samhällen som jag ska redovisa på tisdag... men jag vill inte!!! :'( Aja, något possitivt är iallafall att jag börja 12.10 imorgon :D Pusshej!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0