10 saker som ni kanske inte visste om mig

1. Jag kan få ångest för minsta lilla, hur jobbigt som helst
2. Jag är ett riktigt kontrollfreak och vill helst ha koll på allt hela tiden
3. Efter göteborg horse show blev jag hur sugen som helst på att skaffa en liten pålle och börja träna och tävla ordentligt.
4. Jag har dåligt immun försvar
5. Jag tycker att grädde är hur äckligt som helst
6. Jag kan vara jätte blyg om jag inte känner personen, men kan prata på som fan om jag känner människan.
7. Jag är nog världens sämsta höjdhoppare!
8. Jag är 170 cm lång
9. Jag har behov av att fixa och trixa och ändra saker på min egen blogg hela tiden. Fast håller mig i styr, haha
10. Jag orkar inte skriva mer sånna här och detta inlägget var super onödigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0