10 saker ni inte visste om mig

1. Jag är lite av ett städ- och ordningsfreak (okej, erkänner att jag har ett visst kontrollbehov också, hahah).
2. Jag älskar mat!
3. Jag tycker även om att laga mat och baka.
4. Jag är inte helt svensk, min pappa kommer från England och hans föräldrar och äldre syskon från Irland.
5. Jag älskar att åka skidor!
6. Jag, min lillasyster och min mamma rider.
7. Jag pratar ofta i sömnen.
8. Jag hatar att springa, i alla dess former. Visst, korta distanser är okej, men ord som skoljoggen och 800 m får mig att rysa.
9. Jag älskar serier, Glee, Downton Abbey, Twin Peaks, True Blood, Ponnyakuten, OC, you name it!
10. Jag ska få en hundvalp i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0