Sjätte Gunnorplägret!

Jupp, tycker det är dags att jag får arslet ur vagnen och skriver om mina läger, det är ju inte långt kvar till Gunnorp nu! Så mitt sjätte läger på Gunnorp var 2007, alla helgona läger. Åkte med Vickan på detta läger. Först skulle jag fått en häst som hette Lucas (tyvärr död nu :'( ) och Vickan en som hette Baloo (också död :'( ) Men ingen av oss kände att våran häst var vår typ liksom, så vi bytte och det blev kanon för oss alla! Jäklar vad kul jag hade med mysiga Baloo det lägret :D Han hoppade bara halva hinder för att sedan stanna med frambenen på ena sidan och bakbenen på andra xD Gulle Baloo! I skogen var han helt full i bus och gjorde som han ville :) En riktigt mysig häst alltså, en av mina favoriter hittills faktiskt :D Världens mysigaste Baloo! Nej nu får ni lite bilder, dock inte från detta läger då jag ej vet vart dem är, men ni får nöja er med bilder på Baloo :)





Den nyaste bilden jag har på fina Baloo, innan han dog, var denna, som jag tycker är underbart härlig. Han som njuter av livet som pensionär;

R.I.P Du fina vän, tack för tiden med dig <33
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

e lucas död?? asså han stella orback hade på ert läger 2010?? :O

2011-06-18 @ 17:03:55
Postat av: Slugo

Ja tyvärr är han det :'(

2011-06-19 @ 07:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0