my only reason

Gokväll allesammans, jag sitter i min säg och fixar ihop en chila film och tänker på att det bara är 25 (!!!!!) dagar kvar till gunnorp! Ni vet inte hur taggad jag är och jag ska ha chila, så är det bara! Så om någon som ska på läger 3 iår och har siktat in sig på chila kan jag säga att det blir en kamp då. För Chilusbebis är min på läger 3, min finaste. Hm.. funderar på om jag ska göra klart filmen till chila efter lägret? För om jag har henne (som jag ska ha) så har jag fler bilder.. hms.. Jaja det är sånt som märks!

Annars lever jag livet på en pinne typ, på lördag åker jag och min kära klass till Gotland på klassresa! Kan inte bli annat än awesome med min störda klass och kameran hänkar så bilder kommer det om inte här på min egna blogg. Ja... idag köpte jag ett par John Withaker ridbyxor, bajssnygga! Sen fick jag en hjälm då min är blåbärspaj typ.. efter att en ardenner klivit i den, smidigt walle smidigt. Så nu är jag redo för gunnorp!!
Nu ska jag fortsätta lyssna på min man, justin drew bieber och kolla på en massa bilder på weheartit.com! Här får ni några fina
nalle puh och justin bieber <3 haha
/jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken häst är det som är på bilderna 11 & 12 på gunnorps hemsida i rubrik aktuellt? där man hittar bilder från tävlingarna du var med på! hästen var galet fin iaf :) nån som vet kan svara

2011-06-04 @ 13:05:40
Postat av: Jenny

Det är Rufus :)

2011-06-10 @ 11:08:32
URL: http://tjejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0