Mitt tredje läger

Oj, det var sommaren 2009, ett UNDERBART läger! Är nog mitt roligaste läger, eller jag vet inte, 07 var också jävligt kul... Aja, mitt tråkigaste läger var iallafall 08 :D
Åkte med Julia och Nike men lärde känna många fantastiska människor på detta läger! Sarah, Slugo, Elin, Jenny och Linda här på bloggen samt en mängd andra roliga tjejer. Det var verkligen så att man umgicks med alla på detta lägret, hur kul som helst! Hade hör och häpna, inte Nancia på detta läger utan en superfin liten ponny vid namn Hortensia. Det var så att en annan tjej på lägret också hade haft Nancia en del, så då fick hon henne. Jag var iallafall hur glad som helst över att ha fått Hortensia, en verkligt fin och superduktig liten ponny!

Jag glömmer aldrig Gunnorp sommaren 2009, det var verkligen paradiset! Tack för att jag fick lära känna dessa underbara människor jag fortfarande hänger ihop med, ni är så mycket mer än man kan beskriva med ord <3

BILDBOMB! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0