Mitt fjärde läger :D

Nu tänkte jag börja skriva om mina läger igen, jag tar vid där jag slutar. Mitt fjärde läger på Gunnorp var Allahelgona 2006. Jag åkte dit med en tjej jag träffade på sommarlägret, dock umgicks vi inte så mycket mer än att vi delade rum. Trots att jag var ensam en del så hade jag kul. Efter att ha haft underbara Hazy två läger i rad var jag nu sugen på att testa någon ny. Detta läger blev det lilla Trixon :D Han var jättemysig, inte riktigt min typ av häst men jättego ändå! Vi hade maskeradhoppning och fick en vägran i grunden, men han var jätteduktig! Så jag tackar Trixon för ett underbart läger tillsammans med dig :D Lite bilder nu då;




                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Julia

Gölliga <3

2011-06-11 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0