Mitt andra läger

Felicia här igen, ska ju försöka hinna alla mina läger innan måndag då det är dags för mitt sjätte!

Mitt andra Gunnorp-läger var såhär i efterhand ganska tråkigt, men det var nog roligare när vi väl var där! Åkte med Julia och Nike och vi lärde känna en del nya kompisar, men inte några vi haft kontakt med efter lägret. Jag hade Nancia igen, kommer faktiskt inte ihåg om jag satsade på någon annan eller om jag faktiskt ville ha henne, haha. Tror att jag nog hellre ville ha någon annan, men har man en gång haft Nancia kan man lätt få henne igen eftersom hon är lite speciell :) På det här lägret fick jag iallafall hoppa henne (ramlade av på hopptävlingen), ha henne på alla grejer i skogshagen och på uteritten. Julia hade buspollen Rufus och Nike hade Lukas. Det var mycket kortspelande på lägret, speciellt dam, och när jag tänker på det hade vi riktigt kul då, även fast jag vart på roligare läger!

Asså vart är mina bilder från 07 och 08? Måste vara på pappas dator...
Hittade en som jag tagit från Gunnorps hemsida, den får ni njuta av så länge!


Bra bildkvalité vare här! Aja, Julia på Titan som andra ryttare (hon fick
inte ha Rufus på uteritten), jag på Nancia som tredje ryttare och Nike
som tredje sist på Lukas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0