Mina läger på gunnorp, sjunde lägret. (Jenny)

Mitt sjunde läger var i höstas på det andra allhelgona lägret. Jag visste inte om jag ville ha Chila eller inte, för hade hört att hon var knäppare på hösten osv. Men när vi stog i ringen sa jag ändå chila, men det var en till som ville ha henne och vi skulle dra lott. Med min otur i spel så förlora jag och fick inte chila. Men de hade två inhyrda hästar detta lägret, Chanel och Irco Tara, så då sa Gisela att jag skulle testa Chanel. Men sen var det en annan tjej som ville testa henne och jag brydde mig inte så mycket om vem jag fick för jag kände ju ingen av dom, så jag fic börja med Irco Tara. Jag tyckte om henne ganska mycket och tyckte hon var helt okej!
Men hon som testade Chanel hade vart på första lägre också och haft ircotara och tyckte inte om chanel sen ändå. Så då fick jag byta till Chanel och där hamnade jag.
Jag blev faktiskt väldigt nöjd och hela lägret njöt jag av att få sitta på hennes rygg, hon var så underbar! Hoppade som en klocka och var bara helt fantastisk, åh fina chanel.
Annars var lägret underbart med världens finaste tjejer och vi hade galet kul! Men ush, va sorgligt det var när vi skulle hem, det brukar inte vara så sorgligt på allhelgona då det bara är 4 dagar. Men jag var ledsen för att chanel skulle åka hem och att jag kanske aldrig fick träffa henne igen och jag tror det smittade av sig. Så vi stog där i en ring och grät. Men det värsta var när jag skulle säga hejdå till chanelliie, det var förjävligt på riktigt, fina hästen. Förresten var det såhäääär nära att jag tog henne på foder efter lägret, men det blev inte så tillslut. Ringde och pratade med ägaren (som är min hopptränares pappa) och höll på att få hämta henne när han egentligen skulle hämta hem henne från gunnorp. Men näe, så vart det inte...
Men här får ni bilder!
nu blir jag trött, jag har laddat upp bilderna för stora, men ni får överleva. orkar inte mer bilder, haha!

Kommentarer
Postat av: ebba

mohahah jag fick chila ;)

nee nu ska jag inte va taskig, men tycker du borde haft henne. Du rider Chila bättre än mig ! (y ;)

2011-06-10 @ 18:14:01
URL: http://justbaranu.blogg.se/
Postat av: Slugo

Varför blev det inte så att du tog henne på foder egentligen? Fick aldrig någon riktigt klarhet i det xP

2011-06-10 @ 19:51:24
Postat av: ebba

btw jenny, kan du hjälpa mig med design oh heder och allt till min blogg ? ;)

2011-06-11 @ 09:31:46
URL: http://justbaranu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Slugo: Mamma trodde inte jag skulle hinna, sen visste inte jag om jag bara kunde släppa spisan så fort och om jag hade tid. Jag kan försöka förklara bättre i sommar, haha!

2011-06-11 @ 11:06:34
URL: http://tjejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0