GRATTIS MAJA <3

Ojojoj, nu har det gått alldeles för länge sen jag bloggade sist! INTE OKEJ, INTE OKEJ!

Hur som helst, nu ska jag inte babbla på om det utan om något mycket mer intressant, närmare bestämt Majas födelsedag som är idag! Grattis till dig Maja, hoppas du haft det underbart idag med presenter och överraskningar! Lite synd är det nästan allt att du inte fyller år när vi är på Gunnorp, för då hade vi kunnat fira dig alla tillsammans! Hade varit galet kul ju, fast då hade jag räknat med att du hade med dig tårtan (a), heheh. Nä, men ett STORT grattis till fina Maja <3
(Har tyvär ingen bild på födelsedagsbarnet på den här datan)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag firade min 18-årsdag medan jag var på läger på Gunnorp, mina lägerkamrater sjöng så högt att taket till matsalen nästan flög av. ;)

2011-06-22 @ 07:43:21
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Slugo

Grattis Maja! :)

2011-06-22 @ 13:43:30
Postat av: Maja

Tack finaste Julia ! <3

2011-06-22 @ 16:42:22
URL: http://tjejornas.webblogg.se/
Postat av: Julia

Maja: Varsegod :D <3



Sara: Åh, låter skojsigt det me! :D

2011-07-06 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0