Femte lägret!

Mitt femte läger på Gunnorp var sommaren 2007. Detta året åkte jag tillsammans med Sarah och hennes syster Inez, som jag träffade 2006 och även tillsammans med Viktoria och Rebecka  :) Det var som Sarah redan skrivit ett väldigt blött läger på 9 dagar, men jag hade en underbar häst, nämligen Elliot! De sa att han inte gillade vatten, men inte märkte jag något av det inte! Han plaskade på i vattenpölar som räckte honom till knäna utan problem :D Inte nog med att han var kanonduktig i dåligt väder, vi kom 7:a i hopptävlingen också, lilla fina Ellioten ;D Så här kommer lite bilder! :D















                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahhaha, charmig bild där på mig!

2011-06-04 @ 18:05:11
URL: http://sarahbs.blogg.se/
Postat av: Slugo

Haha jag vet den är jättesöt jueh:D Det är ju trots allt du själv som tagit den x)

2011-06-04 @ 19:36:12
Postat av: Julia

Aww, pussar på Ellioten <3 Och pussar på er oxå x) <3

2011-06-11 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0