beautiful things never last


världens finaste klass och människor. onsdagens avslutning kommer bli jobbig som tusan, vill inte släppa er, men tack för att ni fått mig att orka med skolan i tre år. Ni är guldvärda allihoppa, jag älskar er 9D, alltid.

tjenare mannen, nu är jag tillbaka, hade en helt amazing klassresa förresten, vi skrattade, satt uppe och pratade på natten, grillade vi stranden, sprang mellan stugar, åkt barnkaruseller, badat, blivit röda som kräftor, haft deeptalk, letat efter ica, haft tre kamp och gud vet allt. Men vi har haft förbannat kul och den här resan tänker jag aldrig glömma, inte klassen heller för den delen. Bilder finns och kommer på min egna blogg.
I onsdags natt hade vi friluftsnatt, då var vi i lag, mitt lag hette gimparna och jag var med cornelia, natalia, robin, ludde och simon i min klass. Vi skjutsades ut i en skåpbil med papperskassar på huvudet till tinnerö. Därifrån skulle vi gå till en massa stationer med utmaningar. Vi skulle också fjäska och sjunga osv! Stationerna gick väll sådär, men fjäsket gick prima, när man har två poeter och en fjäskis i sitt lag kan det väll inte gå så dåligt?
Fast efter den nästsista stationen gick vi helt fel, vi kom in på någon skogsstig och klockan var väll runt midnatt så det var mörkt som in i helvete och killarna skrämdes.. Ush, dom var målade med läppstift i ansiktet och fyfan, det var som en skräckfilm, haha! Men vi kom in i mål runt 1.
Igår var vi komplediga och idag är det lovdag, så jag ska bara ta det lugnt och åka till stallet. Men nu ska jag fixa mitt sista gunnorp inlägg, så vi hörs, puss. /jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0