lägret sommaren 2011, simply the best!

År och dar sedan jag bloggade senast, jag vet, och jag skäms...
Jag tänkte att nu, sådär lagom en månad efter gunnorp nästan :P att jag också skulle lägga upp lite bilder!
Det här lägret toppar nog listan på bästa gunnorp-läger någonsin, det var så underbart fina människor som gjorde lägret fantastiskt, mina fina tjejor med Tove, Louize och Hedvig som bonus :)
Jag hade Cynd (igen, som vanligt x)) och han skötte sig fint! Förutom vägringar i hoppningen dårå, som ledde till en näst sista-plats i hopptävlingen, bussigt av honom ;) Men i dressyren gick han finare än någonsin, efter fem läger känner jag att jag till slut hittat knapparna på honom, det känns alldeles underbart :)
Visst e han bedårande ;D Jag hoppas verkligen att det blir ett till sommarläger nästa år, är inte redo att säga hejdå till min älskling än <3

Kommentarer
Postat av: jenny

va menar du med det??? du ska väll till gunnorp nästa sommar???? LINDA :o <3

2011-07-23 @ 20:54:18
Postat av: Julia

Håller med Jenny! Gunnorp är ju ett måste! Och du är ett måste på första 10-dagars!!! <3

2011-07-24 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0