Tråk inlägg...

Nu lägger jag in ytterligare ett inlägg, bara för att mitt liv är så händelsrikt... NOT xP Iallafall, slutade halv 4 efter en dag som gjort mig sjukt frustrerad! Blev så arg på engelskan -.- Sabbade hela min dag, TILLS jag kom ut till Selma som blev glad så fort hon hörde mig, jag så fort jag såg henne :D Vi gosade massor och tog sedan en sväng ut i mörkret. Hon var jätteduktig min lilla tönt :) Börjar äntligen gå framåt igen, överlycklig! Nu sitter jag här och bloggar fast att jag borde skriva engelska och läsa fysik... inte pigg på det. Ska se på Chuck istället, mycket roligare! ;) Jag är så skötsam och ansvarsam, dadidadidaah... x)
Kommer lite bilder på Selma från vår uteritt igår (första på länge, då hon inte velat gå framåt ute ett tag... Gick bäst, sånär som på en rejäl tvärnit i galoppen xD)
Hasta la pasta och NattiNatti i guess;)



Digga manen;)

Titta Felicia, Selma har visst hals!!!:)

Världens goaste Nassegris<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0