Tisdag kl 17.44

Hej allihopa!
Tänkte lägga in ett inlägg som inte har något med gunnorp elr nått sånt att göra , haha
Bara ett helt vanligt inlägg!
Kom hem från skolan ungefär vid fyra och sen dess har jag suttit och slappat i soffan.. borde verkligen göra matte men det är nått jag är mindre peppad på.. men ska göra diagnos imorn och har prov nästa vecka .. + att vi har HKK läxa till samma dag och sen har vi engelska prov dagen efter!? :o herregud! Verkar som dom vill döda oss hallÅ!? haha nejdå.. haha oj , nu ska jag sluta prata skola och göra lite skola ist ;) om ni fattar.. HAH blåst chey . com ..
kommer aldrig sluta skriva om jag inte slutar nu så HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0