This is me... and my horse !

Hej!
Nu ska jag skriva mitt första inlägg .. haha lite efter men aja
kände lite press att jag måste ha en signatur så skrev inte innan jag hade gjort en ;)
Jag heter Maja Gustafsson och är Jennys lillasyster , bor i Linköpng :) Jag är 13 år men fyller 14 i juni!
dålig bild men ni får tåla..
På min fritid är jag oftast med kompisar och åker ut till min medryttar häst Mirexo som står en bit ifrån där jag bor.
Honom rider jag runt 3 dagar i veckan!
blev bilder från i somras , en riktigt fet häst va han då ;) men vilken häst blir inte fet när dom går på sommarbete? (a) haha
hah han är 17 år och korsning mellan fjording , arab och halvblod (:
nog om honom..
jag har inte vart med i dehär gänget så länge eftersom jag bara vart på gunnorp 2 ggr.
men kommer in mer och mer , i somras hade jag med mig min kompis som jag var mest med då , men nu på allahelgona så bodde jag med dessa underbara tjejor eftersom min kompis inte kunde följa med :(
fårse hur det blir i sommar!
oj vilket långt inlägg det blev ;o men nu vet ni lite om mig !
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0