Slugo is in DA house!


Well, well... Äntligen har jag tjuvat till mig en plats på bloggen ;) Slugo var det här ja... Tänkte skriva om mig själv, ego som jag är;) Vet inte var jag ska börja? Hmm... Är ett aprilskämt, snart 17 bast (svårt att tro jag vet xP). Mitt liv är väldigt okomplicerat... Går i skola på dagarna, är hos min egna fjordhäst, Selma, efter skolan, sen degar jag vid TV:n... Gör läxorna när jag orkar xD När jag får tid umgås jag med pojkvännen, och hittar jag en dator kanske jag sätter ner ändan vid den en stund. Som sagt ointressant liv, men själv är jag en glad, lat, cool person som har lite säregen humor... Samtidigt är jag en sådan person som alla älskar ELLER hatar xP och ÄLSKAR verkligen att läsa, speciellt fantasy böcker;) 
Om jag ska sammanfatta lite kort: Mitt liv är min högt älskade häst. Gör allt för hennes välbefinnande :)

Aja, får duga för denna gång, Hasta la pasta så länge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0