Linda

Namn: Linda Nyqvist
Ålder: Född 94, fyller sjutton i augusti
Bor: Strängnäs
Rider: På gunnorp på sommar och höstlov
Familj: Mamma och pappa, en bror i England och en annan i Norge
Favorit...
Bok: Harry Potter-böckerna såklart, och Låt den rätte komma in
Film: Måste säga att American History X som jag såg igår är bland det bästa jag någonsin sett... Och sen älskar jag Stolthet och fördom (den med Keira Knightley) 
Mat: Mat med kyckling och nötter är ju alltid trevligt :)
Gren inom ridningen: Jag känner mig mest trygg i dressyren, men gillar hoppning om jag har en häst jag känner bra
Frukt: älskar plommon!
Årstid: Alla årstider har sin tjusning, men våren är trevlig :) 
Klädesplagg: Svårt, får nog säga ett par riktigt snygga jeans, vilket jag är i starkt behov av...
Band/artist: Oj, finns så mycket att välja på, Green Day, Panic! at the disco, Hello saferide, Marilyn Manson etc etc..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0