Häääärligt Slugo!

Hejhej igen !
är det bara jag som tycker att man ser allmänt skabbig ut i webcam?


Ligger hemma , vet inte om jag är magsjuk.. mår illa och har ont i magen så skulle nog chansa på det!
Men jag måste säga att jag är vääääldigt stolt över slugo! Som för några dagar sen VÄGRADE att skaffa fb!
Igår så kollade jag runt lite och plötsligt på sidan där ni vet så såg jag något .. Det stod Jennifer Slugo Olsen !
Blev ganska så chockad faktiskt! :o hahaha , men det är bra för då har vi ännu en skrivare är på bloggen!
Imorgon har vi studiedag och hoppas verkligen jag är frisk då!
För då ger jag mig av till stallet och kanske är med jennifer ! :) götth!
Ska snart även skriva dagens inlägg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0