Gunnorp

Jag kände att det var tid att göra ett inlägg om stället där allt började...
Gunnorps Gård ligger i Vikingstad nära Linköping. De har ridskoleaktivitet och ridläger på somrarna.
Vi träffades allihopa på Gunnorps sommarläger. Jag (Linda) var där första gången sommaren 06, vilket var Sarahs första år också. Jenny, Felicia och Julia kommer sen, deras första år var 07. Nike hade sitt första läger 08 och vårat senaste tillskott till familjen, Maja, anslöt så sent som i somras :) (Måste tilläggas att vi har två till medlemmar i vårat gäng, Slugo som var på Gunnorp redan 05, och Elin som var med mig på mitt första läger 06. De kommer dock inte skriva i bloggen)
Gunnorp är för mig den bästa tiden på året, det jag konstant längtar till och tänker på. Stämningen är alltid på topp på Gunnorp, hästarna och människorna är alldeles underbara. Det finns ca 30 hästar i alla storlekar, alla unika och underbara på sitt vis.  Det finns ingen Gunnorphäst som inte är någons favorit. Jag hoppas och tror att årets Gunnorp-läger kommer bli minst lika bra som föregående, och vem vet, kanske hittar vi en till bloggare :)
Gunnorps hemsida för den som är intresserad: www.gunnorp.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0