Grattis felicia!

Jag publicerade inte inlägget om mig själv men ändå kom det upp på bloggen, skumt? För jag vet inte ens vad jag skrev, så grattis felicia, du var först!
Men nu ska jag iallafall skriva om mig själv, hehe.

Jag heter Jenny Gustafsson, är 15 snart 16 år och bor i Linköping. På fritiden rider jag min medryttar häst Sweet Spider, träffar kompisar, fotograferar, lyssnar på musik (daniel norberg typ) osvosv. Finns inte så mycket att säga, eller jo när ni ändå kollar på denna apgrymma blogg kan ni ju kika in på min egna blogg, då ska ni klicka här!
Här får ni ett par bilder också, som jag är först med att lägga in, status


jag och spisan i somras

och ja, här är jag i egen hög person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0